WHAT DO I FOLLOW / Inspiroivia tekijöitä



Tässä muutamia blogeja, joita oon viime aikoina selaillu ettiessäni sisälmyksiä (yök.. ehkä mä tarkotin sittenki sisältöä:D)
mun tekeillä olevaan inspiraatiojulisteeseen. Toisin sanoen nää seuraavien blogien bloggaajat inspiroi mua tosi paljon niitten upeilla ja kuvauksellisilla muotikuvilla:)
CLICK THE PICTURES TO GO TO THEIR BLOGS!


Tästä tytöstä ja sen kuvista on tullut mun ehdoton suosikki!


Uus löytö, ja oon melko innoissani tästä!
Ois Aimeesta löytyny sellasiakin kuvia, joissa sen pääkin mahtuu kuvaan, mutta tää on yks sen parhaista asuista ja nää värit ja kuviot tossa on niin mielettömän kauniit että oli ihan pakko laittaa tää!
Ruotsalainen punahiuksinen tyttö joka vaan on niin mukavan oloinen, pirteä ja kaunis että...öö.. voi että!

Bettyn sulosuus ja söpöys ei oikeen tuu ilmi tässä kuvassa, mut tää oli yks ainoista vaakakuvista joita multa löytyy siitä.

Huom! tän kuvan tyttö ei oo ainoo, joka on vilautellut vaatekaappinsa sisältöä koko maailmalle (tai no.. Closet Visitin lukijoille ainakin;)), vaan heitä on melko liuta Closet Visitissa. Koko sivustohan perustuu juuri siihen.


Joillekkin ehkä jo tuttu ja kaunis Pauliina alias Piu alias Piukku.

Ihan upouusin löytöni!

Toivottavasti pidätte, koska mä tykkään ihan hirmusti näistä blogeista!
Huom!
Tässä oli vasta ne blogit niistä kaikista lukuisista joita mä luen, joista mä oon ettiny kuvia mun julisteeseen (tähän mennessä!), joten loput blogit joita mä luen tulee sitten syssymmällä;)

ps mun mielestä on hauskaa käyttää tekstissä kursivoimista, lihavointia ja alleviivausta sekä pienentämistä ja suurentamista, sillä se tuo mielenkiitoutta mun tylsään tasapaksuun tekstiin (nyt mä kyllä tarkotin tekstin ulkonäköä, enkä sisältöä, sillä munhan teksti on täyttä järkevyyttä ja kiinnostavuutta!)

5 kommenttia:

  1. aika samat inpiroivia tekijöitä meillä!:--) ihana blogi!

    VastaaPoista
  2. samoja blogeja seuraillaan tälläkin suunnalla :)

    http://www.once-real.blogspot.com
    blogissani on käynnissä arvonta, käyhän tsekkaamassa! :-)

    VastaaPoista
  3. Ohooh millaseen seuraan olen päässyt! Kiitos saara :-)

    VastaaPoista
  4. Heh hauska toi fonttien lihavointi ym :D Kunhan jaksais vaan säätä joka kerta eri tavalla... Ihanan olosia blogeja kyllä!

    VastaaPoista
  5. Janette - hei kui siistii:)! ja kiitos!
    jenni - no kiva:)!
    piu - hahhah no sä oot sellanen inspiraatiopaukku;)
    Vuokko - no joo en mäkään joka kerta jaksa säätää noita fontteja kaiken maailman suuntiin:D mut kiva kun tykkäät:)!

    VastaaPoista