It's been days now

Well, ensiksi mä haluun esitellä uuden Angus & Julia Stones-löytöni, jesjesjes:)! Siit onki vähän aikaa ku mä kuuntelin näitä viimeks, kun viime aikoina oon laulanu mukana vähä keväisempien biisien tahdissa:)

Ja well, toiseksi vähän kuvia tältä viikolta ja viime viikonlopulta:)


Tiia mun olkapäillä, vaikka olin aika kipeessä kunnossa tuona päivänä:D + likanen peili ja jättiristini jota en oo käyttäny talven aikana varmaan kertaakaan:o!

Vitsi ku olisin vakuuttava hippi ku muistutanki jo vähän Julia Stonea!
 Annilla meni hermot mun kanssa... :D
Ette voi uskoa, että Anni ei oo nyt viikon päästäkään pistäny vielä tätä kuvaa (tai oikeestaan vaan vasemmanpuoleista) facebookin profiilikuvakseen!!!


 Oi kyllä, kainaloni ovat suuri intohimoni.

Tos paidassa tosiaan on syömisvaraa:D Oikeestaan se saa mut näyttämään siltä että se vara ois jo käytetty!
Eli aika tylsä viikonloppu toi last weekend... :D

Mul on muuten ollu nyt viime päivinä aikamoinen flunssa ja joka aamuna mä oon ollu ihan ekana räkimässä roskikseen, ja sama on ollu saavuttuani aamulla kouluun, mutta silloin niistojen kera! Nice. Oon meinannu jäädä kotiinkin, mutta oon sitten menny kuitenkin kouluun.

Kirjoittelin äsken facebookkiin just
tällasia löpinöitä, ja onhan ne pakko jakaa teillekin ku oli niin iso shokki mulle toi hinta!

"menin eilen hakee pyörää korjaamost 25 euron kaa ja hymyilin ilosena ne kädessä et enää ei tarvii olla myöhästyy joka toinen päivä koulust koska en tajuu ikin lähtee tarpeeks aikasi kävelee koska oon tottunu menee kaikkial pyöräl:).... kunnes se mies sano että se korjaus maksais sitte 103 euroo. ai jahhas. mut saimpas silti pyöräni ja äiti maksoi laskun:)"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti