When everything was perfect and it felt like summer


Lisää kuvia Hannan seurassa..
Mä muuten keksin uuden kuvaus- tai ennakkomuokkaustavan minkä lie, miten ottaa kuvia! Mä en meinaan oo säädelly valotuksia sun muita nappuloita ainoankaan kuvan kohdalla niistä mitä tässä on, vaan säädin ne muokkaukset jo kameraan ennen kuin otin kuvat. (eli ISO-luku niin isolle ku mahollista -mun kamerassa se tarkottaa 3200- ja sit ku mul voi säätää sitä kuvan värisävyä nii mä pistin siihen tän näköstä, mitä näissä kuvissa on. Oon tosi tyytyväinen, koska toi tyyli sopi tosi hyvin noihin viinitarha-maisemiin:)!!)


koru : Pimkie

Joku hirvee räppäämistä vahvasti muistuttava selitys päällä:D

sormus : myöskin Pimkie

Meil oli tosiaan aika chilli meininki, otettiin aurinkoa tien varressa ja mulla ku oli shortsit päällä niin tarkenin hetken ilman sukkahousujakin, kuvitelkaa, helmikuun loppupuolella! Tollasia päiviä saadaan odottaa Suomessa vielä kaks kuukautta.. buu!

Ja lopuksi saattekin ihastella kaunista pärstääni, olkaa hyvä:)!

Kaunis ja aurinkoinen lauantai-aamupäivä yli viikko sitten Geneven lähistöllä, missä Hanna asuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti