Life is hard

3 thing I'm thinking of right now.


nro 1
Haluun iPhonen.
En sosiaalisen media painostuksesta, tai sen takia, että pelkään jääväni ulkopuoliseksi,
vaan jotta voisin pitää ilmaiseksi yhteyttä ystäviini kun olen muualla.



nro 2
Maineen luominen tyhjästä on vaikeaa.
Muistan, että mulla meni seiskaluokalla(kin) opiskelu ihan plörinäksi, sillä kaikki energiani meni silloin kavereihin ja niiden tekemiseen. Oman minäni, maineeni ja tunnettavuuteni luomiseen. Oli uusi koulu, uudet ihmiset ja uudet tilanteet. Mutta mä sentään tiesin silloin jokaisen luokkalaiseni jo entuudestaan, edes nimeltä. Ja ne tiesi jotenkuten minut. Ja nyt, kun maineeni on vihdoinkin muovailtu ja viimeistelty loppuun asti, mä joudun jättämään sen. Nyt kun kaikki tietää jo mun vahvuudet ja heikkoudet, kaikki tietää jo että mitä maata mä oikeen oon.
Mutta ei, mä joudun jättää sen maineen. Tällä kertaa mua ei päästetä niin helpolla kun seiskalla.
Siksi se tulee olemaan vaikeaa kun menen muualle.


nro 3
Uusien kavereiden tekeminen, ilman että vanhat jää uusien varjoon, on vaikeaa.
Tykkään aloittaa alusta. Olen mennyt monille leirille, niin etten ole tuntenut sieltä ennestään ketään. Olen halunnut mennä. Mutta nyt on eri. Oon saanu siitä tarpeekseni. Mulla on liikaa kavereita liian monesta paikkaa. Ja silti yksikään niistä ei oo turha. Mutta koska niitä on liikaa, en haluisi enää niitä enempää. Nyt näyttää siltä että mä joudun tekee niitä lisää. En halua, en missään nimessä halua, että vanhat kärppyiset ystäväiseni (hihii<3) unohtuvat ja jäävät uusien varjoon.
Siksi se tulee olemaan vaikeaa kun asun muualla.

.
.
.

Muualla, Helsingissä.

4 kommenttia:

  1. tykkään ku sun blogis on kaikkee ihanaa höttöö mut asiaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahha kiitos ihana Camilla:)<3 selasin just eilen jotai mun ikivanhoi postauksii (välil iha hävetti ku katteli ja luki niit juttui..), mut täytyy kyl sanoo et mä ja tää blogi ollaan kehitytty tosi paljon niist ajoista:D!

      Poista
  2. "vanhat kärppyiset kaverit!" :Dddd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä!! muun muassa sinä, senkin ryppyinen vanhus<3! hahha

      Poista