London community gospel choir



Ette ikin arvaa tätä! Mä kerran löysin täs kuukaus sitten Spotifysta sattumalta London community gospel choirin ja lisäsin sen pari biisii mun soittolistalleki. Oon sit kuunnellu niit vähä ja ei siin sen ihmeempää, siin on vaa pari hyvää biisii muitten joukossa:).

No, tänään iskä selaili musiikkitalon ohjelmaa ens viikonlopun Helsinki-reissua ajatellen ja tuli yhtäkkii kysyy multa et: "Mitä jos mentäis kattoo tämmöst London community gospel choirii ens viikonloppuna? Kuulostaisko hyvältä?" Hahhaha olin iha ihmeissää ku tajusin et se on se sama jota mä oon kuunnellu täs viime päivinä!! Kiva sattuma hei!
No nyt on sit liput ostettu ja ens viikonloppuna sit nautiskelee hyvästä musiikista ja menosta;)!

 

Hyvää jouluaaton aattoa everyone!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti