oma nurkkaus


Fatboyni on makanut jo pitkään haavoittuneena (jopa 3 haavaa, mitä mä oon oikeen sählänny..) vanhempieni huoneessa, joten mä oon tehny koulutehtävät ja datannu koko talven sängystä käsin. Nyt yökyläilyn jälkeen mun huoneeseen kuitenkin jäi ylimääränen patja, jonka mä sitten taitoin kahtia ja asetin sen huoneeni ainoaa ikkunaa ja patteria vasten!
K
yllä nyt kelpaa..

... pelailla kännykällä Subway surfersia & vaihtaa suurimmat juorut kamujen kaa
... letitellä hiuksia & haaveilla samalla prinsseistä ja pinkeistä poneista
... datailla selkä notkolla ku mikäki nörtti & pitää railakasta online-elämää

... sekä tietenkin stalkata ikkunasta naapureita ja ohikulkijoita!

2 kommenttia:

  1. ooooot niiin ihana saara <33 kauhee ikävä sua!! </3 ja toi kuvauspostaus oli hyvä!! kosk mäki joskus ollu tos tilantees..... ja sit kamut ottaa kaveripossekuvii, johon mäki kuuluun ja sit laittaa tyylii fb.. :ss mut oot rakas mulle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja tietsä mä oon niin jumittunu instaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yeahhh that sucks:/ mut anywayyyyy, säki oot rakas, vitsi ku voitais nähä joskus muulloinki ku vaa lifella ja mn:ssä, mut onneks nähää sentää siellä;)! miss u & love u <3 hahhahahah mä kans, hehehe me instagram-addiktit >:D

      Poista