Down by the river


Hellurei!
Oli ihanaa lähtee tän kaiken muuttohässäkän keskeltä piknikille Annin kaa viime lauantaina. Ei sillä, että mä ottaisin erityistä stressiä tästä pakkaamisesta ja muuttamisesta (toisin sanoen mä oon "jätän kaiken viimeseen iltaan, koska mulla on edellisinä iltoina ollu niin kiire kattoo leffoja ja hengailla netissä"-tyyppinen ihminen..), mutta on rasittavaa olla koko ajan stressaantuneitten ihmisten ympäröimänä.


Ennen ku ruvettiin syömään meijä superduperhyvii eväitä, otettiin vähä kuvia ton mutajoen rannalla.. tai noh, siellä joessakin;) Tässä teille parhaimmisto!

Tuntuuks teistäki muuten että mä oon tosi huono karsii kuvia? Näit kuvia on meinaa aina niin paljon mun postauksissa! :D



 
hihii Anni osaa olla joskus niin söpö, ku se ei oo aina niin sinut kameran edessä olemisen kaa:)
toi oksa meinas katketa!!

bääh, ei noitten pystykuvien laatu kestänykkää noin isona mut saa nyt luvan kelvata tollee! :D

2 kommenttia:

  1. wääää ihaniii ja tosi hienoi kuvii (: mun lempparit absolutely toi mis toi oksa meinaa katketa XD ja sit kans raksutan tota mikä onki sun profiilikuvana faces :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah toi mis meinaa oksa katketa.. well THANKS:D ei mut kiitos iha sikana rakas!! <33 :)

      Poista