Windows in my mind

kuvat: weheartit

rakastan ikkunoita. Mä rakastan sitä valoa, joka sieltä tulee. Mä rakastan stalkata ihmisiä mun ikkunan läpi heh. Mä rakastan sitä fiilistä ku ulkona on tarpeeks lämmin jotta mä voin avata kevään ekan kerran mun ikkunan! Mä en pystyis ikinä elää sellasessa huoneessa jossa ei oo ikkunaa.

Tällä hetkellä mulla on vanha, iso, valkonen ikkuna. Riippuu miten viistosta maisemia kattoo, mut lähinnä mun ikkunasta näkee suuria lehtipuita, vastakkaisella puolella (päättyvää) tietä oleva kaunis puutalo ja sivussa kerrostalo ja tän kaupungin pääkatu. Mun ikkuna on tosi korkeella, 2-3 metrin korkeudella. Täältä pääsis kuitenki karkaamaan jos haluis, koska just mun ikkunan alla on sähkökaappi, joten sen kautta pystyy hyppelee ulos mun ikkunasta, ja onkin tullu hypeltyä viimesinä vuosina!
Tässä on mun tulevan huoneen ikkuna. Tää tulee olemaan mun valonlähde ens syksystä lähtien. Se on aikalailla erilainen, koska toi ikkuna on korkeemmalla sekä maasta että lattiasta, ja se ei oo läheskään niin iso kuin mun nykynen. Tosin tää on leveempi. Kun tästä ikkunasta kattoo ulos, niin vastakkaisella puolella (myös päättyvää) tietä näkyy kerrostalo, joka on itse asiassa vanhainkoti. Kauempana, jos kattoo tarpeeksi viistosta, näkyy kalliorantaa ja meri. Lähempänä, melkeen mun ikkunan edessä, sojottaa mänty. Yh.
Eli tulee aikamoinen muutos ikkunoittenki suhteen:)!

Löytyykö täältä muita ikkunoitten rakastajia?

7 kommenttia:

  1. Ei vitsi oon kateellinen tosta sun jättiläisikkunasta ! Ollaa täl hetkel putkiremontin takii evakos ja meiän yksiön ikkuna on iha liian pieni :D Ja onnea muuten muuttoon, tää Helsinki on ihan kiva paikka :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikäää:D ookste koko porukka yksiössä? ku eiks sul oo iha sikan sisaruksii! mut kiitos:) tule kyl ikävä tota ikkunaa<3 hahha

      Poista
    2. jeeps 11 sisarust.. :D asutaa mun isoveljen kaa täs kahestaa tän rempan ajan, muut asuu neliös vähä matkan pääs :) Mihin kouluu sä muute hait ens syksyks ?:)

      Poista
    3. no huhhu, mä jo aattelin et kaikki 12 yhes yksiös nii ei hyvi mee! :D äöö mä hain kallion lukioon ja etelätapiolaan:) (myös helsingin ranskalais-suomalaiseen mut en menny niihi pääsykokeisii hups:D)

      Poista
    4. hups:D mut jees kuulostaa hyvältä! (:

      Poista