karkkugospel 2013


Lauantaina oli Karkkugospel, tapahtuma jonne tulee aina meidän ihme haahuilijoiden lisäks tosi monta Sleyn riparipoppoota tässä keskellä niitten kaksviikkosia ripareita. Mä ite olin Karkkugospelilla ekaa kertaa viime vuonna., jolloin mä olin samalla aikaa myös riparilla. Sillon me riehuttiin ja tanssittiin lavan edessä, mä kuvailin tosi paljon, ja me naurettiin ja mahauduttiin viltille ja pidettiin superhauskaa meidän ihan parhaan ripariporukan kaa!

Tän vuoden Karkkugospelissa, eli viime lauantaina, oli aika haikeeta kattoo niitä uusia ripariporukoita siellä ku oli niin monta uutta ja vierasta naamaa, mut samalla me, jotka ei oltu päästy isoseks noille ripareille, pidettiin omalla tyttöporukallamme omaa hauskaa! Ja se hauska on parasta hauskaa;)

Minna ja minä
minä maassa nauramassa ihan kippurassa jollekki Minnan jutulle :D


tulkaa ihmiset ens vuonna Karkkugospeliin!! ♥

2 kommenttia:

  1. eeeehh, oon niin kade!! D: oisin niin tullu mut oli töitä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhahaaaa;) harmi koska tuol oli iha parasta!!

      Poista