summer nights


Mä oon ollu viime aikoina onnellinen. Tai no, ainaki asiat rullaa. Mulla on vihdoinkin lomaa, vanhemmatki on tarpeeks usein pois kotoa tai mökkiä. Siis mulla on tosi hyvät välit mun vanhempiin mut, you know, sillon ku ne on poissa, saa tehdä kaiken ajallaan, nukkua miten haluu eikä tarvii herätä aamulla mihinkään kolisteluun tai kilistelyyn, saa syödä mitä haluu ja millon haluu ja muutenki!

Toinen asia, jossa asiat rullaa on ihmissuhteet. Erityisesti sillä tietyllä saralla ;) heh




Kolmanneks mul on ollu aikaa mun lempiharrastukseen: leffojen kattomiseen! tälläki viikolla oon kattonu eilistä lukuun ottamatta joka yö jonku leffan. Tänään katoin leffan The freedom writers. Kattokaa kattokaa kattokaa se!

Neljänneks oon kuvaillu paljon. Tässä postauksessa on kesäöisiä kuvia täältä mökiltä.
  


Viimeiseksi, meinasin jo unohtaa, MÄ PÄÄSIN KALLION LUKIOOOOOOON!!!! Ette tiiä tän riemun ja innokkuuden ja onnellisuuden määrää, kun mä bongasin nimeni Kallion lukioon päässeitten oppilaitten joukosta♥ Ja niitä ilon kyyneleitä kun mä juoksin alakertaa ja kerroin äidille uutiset ja halasin sitä tiukasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti