Meet me in the garden



mä tuun olemaan tulevaisuudessa tosi kiitollinen tästä meidän kesähuvilasta, sitten kun me asutaan Helsingissä
tää tulee varmasti olemaan paikka, jonne on ihana palata joka kesä
ja on nyt jo
ja olen nyt jo kiitollinen






oon myös kiitollinen Tiian kaltaisista kavereista,
Tiia on ainoo ystävä kenen kanssa mä voin muistella ihania ala-aste -aikoja ja niitä ihastuksia ja hyvää luokkahenkeä ja huvittavia hetkiä mitä meillä silloin oli
eikä oo kertaakaan jolloin me ei oltais sitä tehty kun ollaan nähty toisiamme


menneissä eläminen tekee joskus hyvää, kunhan ei kokonaan unohda tätä hetkeä ja että
nyt on nyt






mä elän jatkuvasti menneisyydessä ja tulevaisuudessa

harvoin mä pysyn tässä ja nyt, harvoin mun ahterukseni pysyy penkissä ees viittä minuuttia paikallaan,
harvoin mä olen tässä enkä hätiköi tai etsi tai murehdi tulevaa tai menneitä
harvoin mä olen unelmoimatta sitä kun mä olen kaksikymppinen ja mitä kaikkea hauskaa mä teen silloin hyvällä, pienellä kaveriporukalla
mutta miksen mä voi tehdä samoja asioita jo nyt?





sillonkin kun mä valokuvaan, mä mietin mitkäköhän näistä räpsyistä päätyy mun
profiilikuvaks, blogiin, instagramiin
sillon kun mä syön perheeni kanssa, mun ajatukset on aivan muualla
kun mä päädyn jonkun ihmisen seuraan, jolle mä oon usein unelmoinut saavani mahdollisuuden puhua kunnolla ja kahdestaan, mä pakenen paikalta kiireisen näköisenä

kun mä en ole rakastamieni ihmisten seurassa, mä unelmoin seuraavasta kerrasta jolloin me tavataan
mitä mä sanon, mitä mä laitan päälle, minne me mennään
ja samalla muistelen mitä me viimeksi tehtiin kun oltiin yhdessä
mitä mä silloin sanoin, mitä mulla sillon oli päällä, minne me sillon mentiin







nyt on tällaiselle hätähousulle vaan aivan liian suuri pala purtavaksi

6 kommenttia:

  1. Oih! <3 ihana postaus! Kuvat ja teksti oli molemmat tosi ihania! :D

    VastaaPoista
  2. ihania kuvia!<3 itekin elän aina menneisyydessä ja tulevaisuudessa, nyt kesällä oon alkanu yrittämään pysyä nykyhetkessä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! <3
      ooo ihana kuulla etten oo ainoo! mut joo mä oo kans koittanu nyt kesällä elää sillai hetkessä:)

      Poista
  3. Aivan loistava teksti ja kauniit kuvat ! <3 Tää on niin totta omassakin elämässä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! mm, toi on totta harmittavan monen elämässä:(
      mut aina on suunta ylöspäin! ;)<3

      Poista