Nuorten Kesä -festarit

Kuten viime postauksen iloisista terveisistä ehkä luittein, mä olin viime viikon kolmatta kertaa aina yhtä mahtavalla Life-leirillä Ryttylässä.
Viikonloppuna meno ja vilske jatkui Ryttylässä, sillä siellä alkoi Nuorten kesä -festarit!
Ei siellä kyl hirveen paljon esiintyjiä ollu tänä vuonna, mutta sehän ei meijän menoa haitannu :D

Pastorit

Ryttylän Kansanlähetysopisto


Nuorten kesähän alkoi Lifen viimeisestä show:sta, missä lifelaiset esiinty ja tässä on nyt yks mun kavereitten tanssiesitys:)
ryhmähaleja
nurmikolla köllimistä ja kavereita

Great Wide North ♥


Jumalan sanaa

ilta-aurinko ja Idan ninjapotku :D


lisää keikkoja ja menoa + Hennan hohtava korvis :D
iltanuotiolla laulamista ja mun, Sohvin ja Aurin epämääräset Leijonakuningashoilailut ja inkkaritanssit :D

ilta- ja loppumessu

:)

6 kommenttia:

  1. oikeesti rakastan tota sun banneria ! ihan älyttömän upee, ja nää kuvat kans (: varsinki noi nuotiokuvat, ihan sikahienoi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, KIITOS! toi bannerin kuva on meinaa ollu iha sekunnin sadasosista kii, koska mä otin sen New Yorkissa taksin takaikkunasta ku linnut lens sen taksin yli:D
      mut kiitos paljon :')

      Poista
  2. XD hirvee jumalan voimalettu, muistat varmaa sen hyppivän g-poweredin miehen XXDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  3. MUT PARASTA OLI<3 just sun kanssa saaaruliii!

    VastaaPoista