rakastan.




rakastan pyöräretkiä Helsingissä isän kanssa
rakastan moottoripyöräretkiä Helsingissä kummisedän kanssa
rakastan tuttuja ja turvallisia miehiä
ja uusia ja vieraita maisemia

rakastan tutustua uusiin paikkoihin, löytää uusia kuvauspaikkaehdokkaita
rakastan katuja, jotka tuovat mieleeni vuorotellen Decaturen ja Pariisin
rakastan pastellin väristä taivasta


rakastan polkupyöriä
rakastan ihmistä joka keksi polkupyörän
rakastan Jumalaa joka loi ihmisen joka keksi polkupyörän


rakastan.






rakastan tuoretta leipää
rakastan tuoksuja


rakastan.






rakastan kärpäsen kutittavaa kipitystä jalallani
rakastan auringon poltetta ihollani
missä olen?


rakastan veden liplatusta
rakastan tuulen suhinaa
missä olen?






rakastan ylistyslaulujen laulamista Ryttylässä
rakastan leirin herkintä iltaa
rakastan mennä aikuisen rukoiltavaksi silmissäni tuskan ja helpotuksen kyyneleet

missä olen?
olen Jumalan kämmenellä





rakastan Jumalaa.



2 kommenttia:

  1. Ja mä rakastan sun tekstiä ja kuvia, tuli ihanan harmoonin ja rauhallinen olo, kiitos <3

    VastaaPoista