sveitsi on kaunis maa



täällä ollaan!

lento meni hyvin, paitsi että samaan koneeseen sattui tietty joku poikien jalkapallo-junnumaajoukkue aka apinalauma.
naurettiin sitten vieressä istuvan mukavan naisen kanssa meidän hyvää tuuria. :D



otin hannalla 2 h päikkärit, ja niitten siivooja tarjoutu heittää mut sen jälkeen ratikalle, ystävällistä:)
mä en ees tienny aiemmin että genevessä on ratikoita, vaikka mä oon kuulemma kylläkin matkustanu sellasella aiemminkin siellä:D



 genevessä oli superlämmin päivä! suomessa kuulemma satoin lunta eilen, hah:D



hyvin stereotypinen sveitsi-maisema:
lehmiä, vuoria ja junarata. :D


 lempikuja kävelymatkalla junapysäkiltä hannalle.
niin maaginen.



hanna. :)



jees, siinä mun eilinen päivä.
nyt mä lähden kaupungille seikkailee yksin sillä aikaa ku hanna kuluttaa koulunpenkkiä;)
mä näin eilen ratikkamatkalla jotain palmuntapasia, joten meen varmaan metsästää niitä hahha.
illalla mennään sit ehkä kattoo geneven yöelämää.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti